Wygrana, która nauczyła mnie śmiechu

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  klarikafoolish 14 timer, 54 minutter siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

klarikafoolish
    Deltager

Nazywam się Tomek, mam trzydzieści dwa lata i pracuję jako magazynier w firmie elektronicznej pod Warszawą. Praca jest ciężka, fizyczna, od rana do wieczora człowiek tylko przenosi, pakuje, liczy. Po ośmiu godzinach na nogach marzę tylko o jednym – żeby włączyć telewizor i nie myśleć o niczym. Ale jakoś w zeszłym roku odkryłem, że potrzebuję czegoś więcej. Że wieczory w domu stają się takie szare. Żona mówiła, że siedzę jak zombie, a ja tylko kiwałem głową. No i właśnie wtedy, całkiem przypadkiem, znalazłem sobie małe, codzienne szaleństwo.

Wszystko zaczęło się od głupiej reklamy w internecie. Coś o darmowych spinach, o tym, że można spróbować bez ryzyka. Pomyślałem: czemu nie? Zawsze byłem ciekaw, o co tyle hałasu z tym całym hazardem online. Koledzy z pracy gadali o wygranych, o emocjach, a ja na przerwach tylko popijałem kawę i słuchałem. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że wystarczy jedno kliknięcie, żeby zwykły, listopadowy wieczór zamienił się w coś, czego nie zapomnę do końca życia. Nie spodziewałem się żadnych cudów. Po prostu chciałem sprawdzić, jak to działa.

Pierwsza rejestracja zajęła mi chwilę. Zdziwiłem się, że tak łatwo. Wybrałem stronę, która jakoś najbardziej przypadła mi do gustu. Nawet nie pamiętam już dlaczego akurat tę, może przez opinię w sieci, może przez kolor. Po prostu kliknąłem i zostałem. I tak trafiłem na vavada com pl, gdzie spędziłem potem wiele ciekawych wieczorów, chociaż początkowo w ogóle o tym nie myślałem. Wpłaciłem sto złotych, bo taka kwota nie sprawiła, że musiałbym rezygnować z czegokolwiek w domowym budżecie. Ot, taki eksperyment. Jak nowa gra planszowa, tylko w telefonie.